דומיין עם תיבות מייל לעסק

מאת admin | נושאים רישום דומיין, דואר אלקטרוני | בתאריך 09-11-2013

באפריל 2010 כתבנו מאמר משכנע אודות Google Apps שבו המלצנו לבעלי דומיין להצטרף לשירותי ג'ימייל Google Apps תחת שם דומיין של העסק האינטרנטי.

גוגל שהיא חברה סופר מקצועית עמדה והתחייבה לרמת השירותים הגבוה מה עוד, ששירותי הג'ימייל המצויינים באותו הזמן היו בחינם וגוגל לפי המודל העסקי הסטנדרטי שלה הסתפקה בהכנסות מפרסום.

לא רק אנחנו חשבנו כך, חמישה מיליון עסקים בעולם, מספר מדהים בכל קנה מידה, נרשמו לשירות ועד דצמבר 2012 נהנו משירות מצויין ובחינם.

מה קרה בדצמבר 2012 ? גוגל החליטה שמהיום והלאה שירותי ג'ימייל Google Apps אינם בחינם וכל תיבת דואר בחבילה הסטנדרטית עולה $5 ובחבילה המשופרת תעלה $10.

בחישוב גס, אם לוקחים 5 מיליון עסקים לפי ממוצע של 10 תיבות דואר אלקטרוני וממוצע חודשי לתיבה של $7.5 מקבלים את הסכום המדהים של הגדלת הכנסות שנתיות לגוגל בסך 5 מיליארד דולר !

לא פלא שברבעון האחרון גוגל מגיע למחזור של 7.5 מיליארד דולר (30 מיליארד בחישוב שנתי) עם גידול יחסית לשנה קודמת של 20%.

אני מאמין ולא ירחק היום בו הנהלת גוגל בלחץ בעלי המניות ידרשו תשלום מבעלי דומיין עצמאי גם עבור שירותי החברה האחרים שהם כרגע בחינם, ולדעתי הראשון בתור גוגל אנליטיקס.

היום רוב רובם של העסקים משלמים לגוגל את הסכומים האדירים לפעמים בלית ברירה. השירות עובד טוב וכל העובדים בחברה רגילים ומיומנים אליו מה שעושה את השינוי לקשה במיוחד, מה עוד שמדובר על הוצאה חודשית לא גבוה ובממוצע של $50.

למרות זאת כל ארגון המשלם על שירותים בסופו של דבר עושה את החשבון שלו של כדאיות ובוחן מפעם לפעם אלטרנטיבות אחרות, טובות יותר או זולות יותר.

לאחרונה יותר ויותר לקוחות במיוחד ישראלים נוכחו שרמת שירות הלקוחות שהם מקבלים מגוגל הוא בעייתי. מעבר לזה ומטריד אף יותר הם הפרסומים האחרונים בו גוגל מודה בבית משפט פדרלי בארה"ב שהיא קוראת את המיילים של הלקוחות.

זה מעלה תהיות וסימן שאלה רציני האם השירות Google Apps בכלל כדאי. מגדיל לעשות ארגון צרכנים אמריקאי הממליץ חד משמעית שלא להשתמש בגוגל ג'ימייל במיוחד עקב בעיות אבטחה והפרות בנושא שמירת פרטיות. חייבים לקרוא:Google Apps, ג'ימייל – לא מה שחשבתם

אנחנו באינטרספייס מציעים ללקוחות בעלי דומיין משלהם, שירות אלטרנטיבי של חבילות דואר אלקטרוני במחיר עד פי 20 פחות מגוגל ! התמיכה בעברית ומקומית כך שפתרון בעיות מורכבות או פשוטות כמו נעלמה לי הסיסמא הוא לעין שיעור פשוט וקל יותר.

מה שחשוב עוד יותר שמובטח לכם שלא קוראים את הדואר שלכם, לא בונים מהמידע שלכם פרופיל נתונים, ואתם לא חשופים לפגיעה בפרטיות או חשופים לריגול תעשייתי או למצב בו האח הגדול יודע עליכם יותר מידי.

מעניין ? בדקו אצלנו חבילת דואר אלקטרוני לעסק

 

ניתן להגיב כאן