אחסון אתרים או VPS

מאת אחסון אתרים | נושאים VPS, אחסון אתרים, שרת וירטואלי | בתאריך 17-01-2010

קטנה מניו ג’רזי בגודלה הגיאוגרפי, וקטנה באוכלוסייתה מניו יורק, ישראל ידועה בזכות ההישגים הטכנולוגיים, הצבאיים, והאקדמאיים שלה. עוד דבר בה ישראל ידועה היא ברמת האופטימיות הגבוהה של תושביה, לצד מצבים כלכליים וביטחוניים מתנדנדים לכאן ולכאן.

טכנולוגיות וחברות היי טק רבות צמחו בישראל וכבשו שווקים שלמים בעולם בזכות האופטימיות והנחישות המושרשים באופיים. כשמדברים על אחסון אתרים, ישראלים רבים חושבים מראש ובזהירות על שני המצבים הקיצוניים ביותר, לטוב ולרע.

כשישראלי בוחר חברת אחסון אתרים, הדבר הראשון שמעניין אותו זה, איך לא, המחיר. הדבר השני לו הישראלי דואג הוא שאתר האינטרנט או הסטארט-אפ שהוא מטפח יגדל יחד עם כמות הגולשים והמשתמשים. הבחירה בחברת אחסון אתרים מקצועית וותיקה מאפשרת גידול טבעי, נוח ופשוט.
יש כאלו שמתכננים ומעריכים בפורטרוט את צפי כמות הגולשים והמשתמשים, ויש כאלו שפשוט לא מצליחים לעשות כן. אלו שלא מצליחים להעריך כמה גולשים או משתמשים יהיו, לרוב בוחרים בטכנולוגיה של שרת VPS, או בעברית – שרת וירטואלי.

שרת וירטואלי vps

שרת VPS הוא שרת פיזי אחד שעל גביו חולקים מספר מצומצם של שרתים וירטואלים המתחלקים באותם משאבים פיזיים אך מתנהגים כאילו כל אחד מהם הוא שרת שונה ונפרד לגמרי. שרת וירטואלי הוא מהיר יותר משרת שיתופי, נוח יותר לתחזוק משרת יעודי, ואטרקטיבי יותר משניהם גם יחדיו. שימוש בתצורה זו מאפשרת לבעל האתר או הסטארט-אפ לעמוד מול גדילה משמעותית של גולשים או משתמשים.

(2) תגובות

תודה על המידע והרחבת האופקים.

בנוסף לאלה היתרון המשמעותי של VPS על שרת יעודי הוא המחיר שהחברה צריכה לשלם, שרת יעודי הוא בקניה חד פעמים בהוצאה גדולה של כ 10 אלף שקל ויותר, לעומת שרת וירטואלי הוא שרת שהעלות שלו היא כמה מאות שקלים בחודש ועם הגדילה העסקית מגדילים את השרת, וכך החברה יודעת בוודאות את תזרים המזומנים שלה…

ניתן להגיב כאן