פייפל (Paypal) – סליקה אינטרנטית ומסחר אלקטרוני

מאת סליקת אשראי | נושאים אחסון אתרים, סליקה | בתאריך 23-07-2010

לא קל להקים אתר מסחר אלקטרוני ולהצליח. מעבר לכך שצריך למצוא את המוצר הנכון, למצוא את צוות הפיתוח המתאים, את שירותי אחסון אתרים המתאים בסופו של דבר צריך לשווק להביא גולשים ולגרום להם לשלם. כידוע, היכולת לגרום ללקוח להוציא את הדולר הראשון מכיסו היא אחת מהמהמורות הגדולות ביותר שעמם נאלצים להתמודד עסקים רבים.

בשוק תחרותי כמו האינטרנט, כשהצרכנים נהנים מחופש מידע מלא ויש להם היכולת להשוות מחירים בכל מקום ובכל זמן קשה יותר לשכנע את הלקוח הממוצע להוציא את כרטיס האשראי שלו ולשלם עבור מוצר מסוים. גם לאחר שהלקוח החליט שהאתר שלך הוא המתאים לו, צריך לשכנע אותו שהעסק האינטרנטי שלך אמין בטוח ומאובטח.

פתרון תשלומים של פייפאל

פתרון התשלומים של  Paypal נכנס בדיוק לחלל זה. פייפל מהווה מתווך אמין ובטוח שמצד אחד מגן על הלקוחות  ומצד שני מבטיח את התשלומים והגבייה לבית העסק. לדוגמא, צרכן ישראלי שמצא מוצר מתאים אם זה חלקי מחשב או גדגטים לאייפון אצל ספק אלמוני מטייוואן יהסס לשלם בכרטיס אשראי – לך תדע עם מי יש לך עסק. אולם שימוש בתשלום עם Paypal גם מבטיח הגנה לצרכן שהתשלום יבוטל אם המוצר לא יסופק ומצד שני אינו מאפשר גביית תשלומים נוספים מחשבון פייפל של הצרכן.

פייפל וטרנזילה

לאחר שהבנו את חשיבות פייפל במיוחד שמדובר ב סליקה אינטרנטית בינלאומית, נדרש מאיתנו שילוב של פייפל באתר מסחר אלקטרוני. פייפל עצמה מספקת כילים רבים למפתחים אותם תמצאו באתר למפתחים x.com. אולם מעט מאד אתרי מסחר אלקטרוני קטנים ובינוניים הצליחו לשלב את פייפל כראוי. בדר"כ השילוב הוא חלקי והניהול אינו ידידותי וגוזל זמן רב.

כאן נכנסת טרנזילה שמצד אחד בשיתוף פעולה עם פייפל העולמית הצליחה לשלב בצורה מלאה קבלת תשלומים מפייפל ומצד שני פיתחה API  קל ונוח המאפשר לבעלי אתרי מסחר לנהל את קבלת התשלומים בצורה מלאה ומהירה תוך השקעה מינימלית בפיתוח תוכנה.

ניתן להגיב כאן