מתחילים למכור באינטרנט

מאת סליקת אשראי | נושאים שירותי אינטרנט, סליקה | בתאריך 04-02-2010

בעידן של ימנו, מי שמעוניין להתחיל למכור באמצעות האינטרנט מוכרח להעניק לגולשי האתר שלו את האפשרות לבצע סליקה אונליין. יישום סליקת כרטיסי אשראי באתר, לכאורה פעולה מורכבת ליישום. למען האמת, לא כך הדבר, לא בימנו אנו. טרנזילה מקבוצת אינטרספייס פועלת כבר מעל לעשור לקידום נושא זה. כיום עומדים לרשות עשרות אלפי לקוחותיה מערכת הסליקה המתקדמת והשימושית ביותר בישראל.

מה הופך את טרנזילה למערכת הסליקה המובילה בישראל?

מבלי להפוך את הבלוג למדור הפרסומי של קבוצת אינטרספייס, הנה לכם נתונים יבשים, עובדתיים, וכאלו שבאים מהקרביים של החברה:

טרנזילה כחלק בלתי נפרד מקבוצת אינטרספייס קשובה באופן תמידי לרצונות וצרכי השוק. בהמשך אביא דוגמה חיה ורלוונטית.

הטמעת מערכת טרנזילה לעסקים אינה תלויה בחומרה או בתוכנה. המערכת הינה מערכת וובית, מקוונת לחלוטין, כך שאין כל צורך בחיבור טלפוני או מכשיר יעודי כלשהו על מנת ליהנות מהפונקציונליות הרבה שלה.

מערכת טרנזילה מאפשרת שליטה ובקרה מלאים על הנעשה בעסק מכל מחשב, טלפון או מכשיר המחובר לרשת האינטרנט. המערכת גם מעניקה את האפשרות להפיק חשבוניות חתומות דיגיטלית ושליחתן באמצעות הדואר האלקטרוני, התאמת דוחות באופן אישי, ועוד.

קבוצת אינטרספייס עוברת לאחרונה סדרת בדיקות מגורמים חיצוניים אשר יאשרו את רמת האבטחה שלה. בדיקות אלו יעניקו לחברה את התקן הנקרא תקן PCI – התקן הגבוה ביותר שגובש על ידי חברות האשראי הבינלאומיות.

לגבי הדוגמה:
במקביל למשבר הכלכלי החמור שעבר המשק בשנת 2009 פרחה לה תעשייה חדשה-ישנה – הפרילאנסרים. אותם פרילאנסרים טענו זה מכבר שאין לרשותם פתרון אמיתי לגבי סליקה באינטרנט בישראל. מחד, הם מתפרנסים ממספר לקוחות מצומצם, ומנגד, כביכול לא כל כך משתלם להם להתממשק למערכת סליקה כלשהי. הפתרון הזמני שהם פיתחו – עבודה מול חברת PayPal העולמית.

הפתרון הוא כמובן פתרון לא רע. PayPal משמשת כארנק אלקטרוני למיליוני אנשים בעולם, ולמאות אלפי ישראלים בארץ. במהלך השנה האחרונה עמלנו על שיתוף פעולה שיעניק כיסוי ופתרון כולל גם לפלח שוק זה. בקרוב ההכרזה 🙂

ניתן להגיב כאן