איך בוחרים בחברת אחסון?

מאת אחסון אתרים | נושאים אחסון אתרים, אחסון אתרים מומלץ | בתאריך 10-12-2018

לא שאתם לא מודעים לכך שאתם צריכים חברת אחסון לאתר שלכם, אלא שאתם פשוט לא יודעים מהם הדגשים לבחירת החברה המומלצת ביותר. לפניכם, מדריך מקוצר אך מקיף, שישקף בפניכם אתהפרמטרים החשובים ביותר לבחירת חברת האחסון:

1.תתפלאו, אך מתחילים בהצעת מחיר

ישנם מדריכים שלמים הזמינים לכם באינטרנט המנתחים את הפסיכולוגייה שלמחירי השירותים המוצעים על ידי נותני שירות שונים: מחירים זולים משקפים נותני שירות לא מספיק מנוסים, מחירים גבוהים מאפיינים נותני שירות לא אמינים ואילו המחירים הממוצעים הם אלו שיובילו אתכם לעסקה טובה. לא שמצופה מכם לשלם ביוקר, אךבהחלט כדאי שלא ללכת על האפשרות הזולה וגם לא זו הממוצעת. חברת אחסון האתרים משפיעה באופן ישיר על החוויה של הגולשים ועל קידום האתר שלכם. ברגע שתגלו כי הזול הוא בעצם היקר, יהיה מאוחר מדי בעקבות פגיעה במוניטין שלכם. אם יש מקום לשלם בו יותר כדי לקבל בו יותר, הוא עם חברת האחסון שלכם.

2.תיק עבודות בגדר חובה – (ובקלות רבה)

 האם אתם צריכים לקנות חתול בשק? חד משמעית, לא. אם יש תחום שבו ניתן לבדוק במהירות את טיב השירות המוצע לכם, הוא התחום הזה. הדרך? תיק עבודות. כל שעליכם לעשות הוא לבקש מנציגי החברה קישורים לכמה אתרים שאותם הם מאחסנים. האחריות בשלב זה עוברת אליכם כאשר כל הנדרש מכם הוא לגלוש כמה דקות בכל אתר. עליכם להעניק תשומת לב למהירות הגלישה באתר ולזמינות האתר (נסו להיכנס אליו כמה פעמים בכמה ימים). כל עוד חווית הגלישה שלכם טובה ואינכם מוצאים עצמכם ממתינים לטעינת דפים, החברה תקבל מכם נקודות זכות.

 3.החל ממהירות, דרך גיבוי ועד זמינות – על מה החברה מתחייבת?

כל חברת אחסון מציעה דיל אחר ובמחיר אחר. ההמלצה אליכם היא לבחור בחברת אחסון שמציעה לכם דיל כמה שיותר מושלם. ככלל, עדיף להתנהל אל מול נותן שירותאחד המספק לכם את כל הנדרש, על פני כמה נותני שירות שונים שאתם צריכים להתנהל מולם. בכדי למנוע מחלוקות עתידיות ובכדי לא להגיע למצב שהמוניטין שלכם נפגע בעקבות אחסנה לא ראויה, כדאי שתדעו מראש מה אתם קונים. לכן, בקשו לדעת על איזו מהירותמתחייבת החברה, האם הם מעניקים שירות של גיבוי ואבטחה, מהי מידת הזמינות של האתר ברשת וכן הלאה.

4.המלצות או השמצות – מה אתם שומעים יותר מלקוחות?

הקלדת שם חברת האחסון בצירוף למילה "המלצות" בגוגל, תחשוף אתכם לרשימת המלצות או השמצות. כל עוד אתם קוראים המלצות על החברה המשבחות את טיב השירות ואת טיב האחסון, דעו כי אתם בדרך לעסקה מוצלחת. מנגד, אם אתם קוראים יותר מדי ביקורות שליליות, אולי יהיה כדאי לבחור בחברת אחסון אחרת. אתר הבית שלכם הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר, ואחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על התפקוד שלו הוא האחסון. עוד טיפים בהקשר הזה ניתן למצוא באתר של דניאל זריהן.

5.האתר ממוקד לקהל הישראלי? בחרו בחברה ישראלית

השאלה שנשאלת יותר מכל שאלה אחרת כנראה היא שאלת זהות החברה: האם כדאי לבחור בחברה ישראלית או בחברת אחסון בינלאומית? המון פעמים ישנה נטייה לבחור בחברות זרות מאחר והן מצטיירות כחזקות ואמינות יותר. בפועל, חברות האחסון הישראליות נהדרות, והן גם אלו שיכולות לספק את הסחורה הטובה ביותר במקרים רבים. כלעוד האתר שלכם פונה אל קהל ישראלי, הבחירה הטובה ביותר היא חברה ישראלית. בנוסף, בעת שתרצו לקבל שירות מנציגי החברה, יהיה לכם קל יותר לתקשר את הבקשה שלכם בעברית מאשר באנגלית.

ניתן להגיב כאן